Comandă. Visează.
Câștigă o vacanță magică la Disneyland cu familia ta!

vezi regulamentul

Shaorma cu gust de magie + o vacanță de vis în Disneyland? E real!

Orice comandă plasată în aplicația Shaormeria Băneasa între 18 aprilie și 18 mai 2025 îți aduce automat șansa de a câștiga un sejur de poveste în Disneyland Paris – pentru 2 adulți și 1 copil!

Premiul include bilete de avion, 3 nopți cazare la Woody’s Roundup, transfer și acces în parc.

Unde?

Campania e valabilă exclusiv în aplicația Shaormeria Băneasa Delivery.

Deadline:

Ultima zi de înscriere: 18 mai, ora 23:59

Cum funcționează campania?

1. Descarcă aplicația Shaormeria Băneasa și creează-ți contul.

2. Plasează orice comandă în perioada campaniei.

3. Păstrează bonul fiscal! Este esențial pentru validarea premiului.

4. Ești automat înscris în tragerea la sorți.

5. Pe 19 mai 2025, aflăm câștigătorul pe shaormeriabaneasa.ro!

REGULAMENT OFICIAL AL CAMPANIEI

“VACANȚĂ LA DISNEYLAND ALĂTURI DE FAMILIA TA“

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul campaniei promoționale “VACANȚĂ LA DISNEYLAND ALĂTURI DE FAMILIA TA” (în continuare ”Campania”) este organizată de BĂNEASA STATION FOOD SRL, societate comercială înregistrată în conformitate cu legea română, cu sediul în România, în str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 57-59, București, cod poștal, înregistrată la Registrul Comerțului București cu numărul J2018001556406, CUI 38803350, reprezentată prin administrator Gigel Păunet.

SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI ȘI TEMEIUL LEGAL

2.1. Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament (în continuare „Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți participanții la Campanie (în continuare „Participanții”) și pentru toate entitățile implicate.
2.2. Participanții la Campanie sunt obligați să respecte termenii și condițiile prezentului regulament oficial al Campaniei (“Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”).
Prin înscrierea la această Campanie, participanții declară și recunosc că au luat cunoștință de prevederile Regulamentului și că acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament și înțeleg că în acest scop datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate conform legislației. Participanții se obligă să respecte și să se conformeze tuturor termenelor, condițiilor și prevederilor prezentului Regulament.
2.3. Prezentul Regulament și eventualele acte adiționale la acesta vor fi disponibile în mod gratuit oricărui solicitant/participant, pe site-ul https://www.shaormeriabaneasa.ro
2.4. Regulamentul este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile din România. Anexele sau actele adiționale la Regulament fac parte integrantă din acesta.
2.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa prezentul Regulament, precum și dreptul de a înceta sau întrerupe desfășurarea campaniei publicitare, fără drept de compensare, cu condiția ca orice modificare să fie adusă la cunoștința publicului. Modificarea Regulamentului se poate realiza prin întocmirea unui act adițional la acesta, care va fi disponibil pe site-ul https://shaormeriabaneasa.ro, în vederea consultării și luării la cunoștință a prevederilor acestuia de către toți participanții.

SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI

3.1. Campania este organizată pe teritoriul orașului București și al orașelor care au locații active în aplicația Shaormeria Băneasa, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament, prin achiziționarea de produse online comandate direct din aplicația Shaormeria Băneasa.
3.2. Campania se desfășoară pe o perioadă de 30 zile consecutive, respectiv 18.04.2025. Ultima înscriere va avea loc pe data de 18.05.2025, ora 23:59:59 inclusiv (în continuare “Perioada Campaniei”).
3.3. Participanții se pot înscrie în Campanie exclusiv în perioada menționată la art. 3.2. Înscrierea se face automat prin plasarea a cel puțin o comandă pe aplicația Shaormeria Băneasa Delivery.
3.4. Înainte de începerea Campaniei și după încetarea acesteia, îndeplinirea condițiilor menționate în Regulament nu mai conferă dreptul de a participa la Campanie.

SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE

4.1. La Campanie participă toate produsele comercializate de către Organizator ce se regăsesc în aplicația Shaormeria Băneasa Delivery, denumite în continuare “Produsele Participante”.
4.2. Bonul fiscal ce atestă achiziția Produselor participante, în Perioada Campaniei, trebuie păstrat întreg și nedeteriorat. Pierderea sau deteriorarea bonului fiscal în orice mod poate duce la invalidarea premiului în cazul unui câștig.
4.3. După data încheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus își pierd această calitate, Organizatorul nemaifiind responsabil și nemaasumându-și nicio obligație în legătură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Campaniei.

SECTIUNEA 5. DREPTUL DE ÎNSCRIERE

5.1. În Campanie se pot înscrie persoanele fizice, cetățeni români sau străini, cu domiciliul sau reședința, chiar și temporară, în România, care au împlinit vârsta de 18 ani la data înscrierii în Campanie și care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament.
5.2. Înscrierea în Campanie presupune acceptarea implicită, integrală, expresă și neechivocă a prevederilor prezentului Regulament.
5.3. Nu au dreptul de a participa la această Campanie următoarele categorii de persoane:
(i) Persoanele care nu respectă Secțiunea 5.1;
(ii) Angajați ai Organizatorului
5.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate în art. 5.3. Refuzul de a furniza datele necesare înscrierii în Campanie sau dovedirii îndeplinirii condițiilor de participare la Campanie are drept consecință imposibilitatea de a participa la Campanie, inclusiv imposibilitatea acordării premiilor în cazul Câștigătorilor.
5.5. Participarea la Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă de către Participanți a prezentului Regulament.

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

6.1. Condiții privind înscrierea în Campanie:
6.1.1. Pentru înscrierea validă în Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor:
(i) Participantul trebuie să plaseze minimum o comandă cu succes prin aplicația Shaormeria Băneasa;
(ii) Participanții trebuie să verifice regulamentul pe site-ul https://shaormeriabaneasa.ro astfel încât să știe exact care sunt condițiile și ce implică premiul câștigat. Participarea la Campanie implică cunoașterea și acceptarea de către participanți, fără nicio rezervă, a prezentului Regulament.

6.2. Înscrierea în Campanie:
6.2.1. Pentru înscrierea valabilă în vederea participării în cadrul Campaniei este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:

  1. Participantul trebuie să plaseze comanda de produse cu succes prin aplicația Shaormeria Băneasa Delivery și să păstreze bonul fiscal. Comanda trebuie să fie finalizată, achitată și ridicată.
  2. Participantul trebuie să aibă drept de participare potrivit prevederilor Secțiunii 5 de mai sus;

6.2.2. Participantul trebuie să păstreze bonul fiscal în original și nedeteriorat. Produsele trebuie comandate DOAR prin aplicația Shaormeria Băneasa Delivery, în perioada de desfășurare a Campaniei.

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI

7.1. Organizatorul oferă 1 premiu prin tragere la sorți pe platforma random.org, ce va avea loc în data de 19.05.2025, constând într-un sejur Luxury Experience Disneyland – 2 adulți și 1 copil (pachetul conține bilete de avion, cazare 3 nopți în camera Woody’s Roundup, transfer la aeroport precum și bilete de acces în parcul de distracții) oferit câștigătorilor campaniei VACANȚĂ LA DISNEYLAND ALĂTURI DE FAMILIA TA.
7.2. Valoarea totală a premiilor este de aproximativ 15.000 RON.
7.2. În cadrul prezentei Campanii, un participant poate câștiga un singur premiu.
7.3. Câștigătorii premiilor oferite în cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor în bani sau înlocuirea acestora cu alte bunuri.
7.4. Premiul va fi acordat după validarea câștigătorilor, iar acest lucru se va realiza după verificarea tuturor datelor necesare pentru procesul de acordare a premiilor și după verificarea îndeplinirii de către câștigători a tuturor condițiilor menționate în Regulament.

SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR ȘI ACORDAREA PREMIILOR

Premiul va fi acordat prin tragere la sorți după cum urmează:
8.1. În luna mai a anului 2025 va avea loc tragerea la sorți pentru toate înscrierile valide, efectuate pe toată durata de desfășurare a Campaniei, respectiv din perioada 18.04.2025–18.05.2025.
8.1.2. În cadrul tragerii la sorți conform 8.1 se vor extrage câștigătorii, prin intermediul platformei www.random.org.
8.1.3. Premiile Campaniei vor fi acordate câștigătorilor în urma procesului de validare descris la Secțiunea 9 a prezentului Regulament.

SECTIUNEA 9. VALIDAREA ȘI PUBLICAREA CÂȘTIGĂTORILOR. INTRAREA ÎN POSESIA PREMIILOR

9.1. Ulterior desemnării câștigătorilor, se va începe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica îndeplinirea condițiilor privind înscrierea Participanților, precum și respectarea tuturor dispozițiilor prezentului Regulament.
9.2. Participanții care au fost desemnați câștigători vor fi contactați prin emailul utilizat la crearea contului în aplicația Shaormeria Băneasa Delivery. În cazul în care Participantul nu va răspunde la email în 3 zile lucrătoare, premiul nu se acordă și va fi extras un nou câștigător.
9.3. Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului prin email informațiile necesare identificării și validării lui.
9.3.1. În cadrul emailului, Participantului desemnat câștigător i se va solicita:
a. nume, prenume, data nașterii, adresa de e-mail;
b. copie/poză bon fiscal, o copie/poză CI (în copia CI să se vadă numele și CNP-ul) în termen de 3 zile de la momentul solicitării;
9.3.2. Trimiterea documentelor necesare validării se va face exclusiv la/către adresa de email pusă la dispoziție de organizator.
9.3.3. Dacă Participantul nu transmite documentele solicitate în termen de 3 zile de la primirea emailului prin care este desemnat câștigător, rezultatul va fi invalidat, iar premiul va fi alocat printr-o nouă tragere la sorți.
9.3.4. În urma verificărilor și a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare de primire a documentelor din partea organizatorului și, în cazul în care documentul/ele primit/e prezintă neregularități, Participantul va fi anunțat și solicitat să retransmită / reîncarce documentul/ele.
9.3.5. Dacă datele transmise de Participant nu sunt corecte sau dacă Participantul nu completează formularul cu datele sale de contact în termen de 3 zile, Participantul va fi invalidat, iar premiul va fi alocat printr-o nouă tragere la sorți.
9.4. După finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validării (valid/invalid) în termen de maximum 30 zile. Câștigătorii vor fi validați doar dacă respectă toate prevederile prezentului Regulament.
9.5. Imposibilitatea Participantului de a face dovada deținerii documentelor în original, constatarea unor neconcordanțe sau nerespectarea condițiilor de validare descrise în prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului.
9.6. Niciun premiu nu se acordă în situația în care un Participant nu îndeplinește una sau mai multe condiții de validare. Într-o astfel de situație, premiul nu se acordă și se va extrage un nou câștigător.
9.7. Organizatorul își rezervă dreptul de a nu acorda premiile dacă Participanții desemnați câștigători nu îndeplinesc condițiile de validare.
9.8. Anunțarea câștigătorilor se va realiza prin publicarea numelui și prenumelui acestora pe site-ul www.shaormeriabaneasa.ro, într-o secțiune special dedicată acestei Campanii, în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data validării tuturor câștigătorilor. Participanții declară că sunt de acord cu afișarea numelui câștigătorului pe site.
9.9. Premiul reprezentând sejur Luxury Experience Disneyland 2 adulți și 1 copil (pachetul conține bilete de avion, cazare 3 nopți în camera Woody’s Roundup, transfer la aeroport precum și bilete de acces în parcul de distracții) va fi efectuat de către câștigători în perioada agreată de către organizator / Băneasa Station Food SRL.
9.10. În cazul în care premiile sunt refuzate de către orice Participant desemnat câștigător, din orice motive, se va proceda la extragerea unui nou câștigător. Participantul desemnat câștigător care refuză premiul, indiferent de motiv, nu va avea dreptul de a solicita vreo despăgubire.

SECTIUNEA 10. TAXE ȘI IMPOZITE

10.1. Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să declare și să vireze impozitul datorat pentru veniturile constând în premiile acordate câștigătorilor în conformitate cu prevederile Codului Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificările și completările ulterioare. Orice alte obligații de orice altă natură, în legătură cu premiile câștigate, sunt în sarcina exclusivă a câștigătorilor.
10.2. Participanților la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (achiziția Produselor prin intermediul aplicației Shaormeria Băneasa Delivery).

SECTIUNEA 11. LIMITAREA RĂSPUNDERII

11.1. Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru:

  1. Pierderea bonului fiscal;
  2. Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzătoare din punct de vedere al conținutului cu înregistrările din evidențele Organizatorului;
  3. Erorile în datele furnizate de către Participant. Acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanților. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de către participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificării câștigătorului sau înmânării premiului;
  4. Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către câștigător în legătură cu sau ca urmare a premiilor câștigate, de care Participantul a înțeles să se folosească.
    11.2. Orice eroare în datele furnizate de către Participanți (inclusiv de Participantul declarat câștigător) nu atrage răspunderea Organizatorului. Pe cale de consecință, Organizatorul nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de către Participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea acordării în condiții normale a premiului și nici în situațiile în care, deși acordat, premiul nu poate fi efectiv utilizat sau folosit de către câștigător. PENTRU CLARITATE, este exclus orice drept de opțiune al unui Participant declarat câștigător de a obține, în locul premiului acordat, o altă prestație, inclusiv contravaloarea în bani a premiului.

SECTIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

12.1. În scopul organizării acestei Campanii, respectiv executării obligațiilor și exercitării drepturilor pe care le are Organizatorul, îndeplinirii obligațiilor legale care îi revin și a intereselor sale legitime (extragerea și validarea câștigătorilor, atribuirea premiilor, îndeplinirea obligațiilor legale care revin organizatorilor de campanii promoționale, realizarea de rapoarte statistice, păstrarea evidențelor privind Participanții și corectitudinea tragerii la sorți), Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale Participanților (denumiți în cele ce urmează „Persoane vizate”), acționând în calitate de operator cu privire la acestea, cu respectarea prevederilor legale, cum ar fi, dar fără a se limita la, Regulamentul (UE) 679/2016.
12.2. Datele cu caracter personal prelucrate în scopurile menționate la pct. 12.1 sunt: numele, prenumele, nr. de telefon, CNP-ul și seria și numărul C.I., data nașterii, adresa de e-mail, validarea calității de angajat al uneia dintre companiile ce au semnat o convenție salarială cu Organizatorul, tipul de produs achiziționat. În cazul loteriilor publicitare, numele câștigătorilor și câștigurile acordate vor fi publicate pe site-ul Organizatorului, www.shaormeriabaneasa.ro, conform OG nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață. Furnizarea datelor de către Participanți nu este obligatorie. Refuzul furnizării acestora atrage imposibilitatea participării la Campanie.
12.3. Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare sau persoanelor împuternicite de Organizator implicate în organizarea prezentei Campanii. În cazul loteriilor publicitare, numele câștigătorilor și câștigurile acordate vor fi publicate pe site-ul Organizatorului, www.shaormeriabaneasa.ro, conform OG nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață.
12.4. Datele cu caracter personal ale Persoanelor vizate vor fi stocate pe durata necesară organizării Campaniei, precum și ulterior în vederea îndeplinirii obligațiilor legale care incumbă Organizatorului, inclusiv obligațiilor în materie fiscală și în materia arhivării.
12.5. Persoana vizată beneficiază de următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor (”dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi subiectul unei decizii individuale automate, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a depune plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și în fața instanței. Persoana vizată poate exercita aceste drepturi prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate prin e-mail: baneasastationfood@gmail.com
12.6. La nivelul Organizatorului s-a numit un Ofițer pentru Protecția Datelor (”OPD”), care poate fi contactat dacă există nelămuriri cu privire la orice aspect ce ține de protecția datelor cu caracter personal, prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate la următoarele date de contact: e-mail: baneasastationfood@gmail.com.
12.7. Informații actualizate permanent cu privire la activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal de către Organizator sunt disponibile permanent pe www.shaormeriabaneasa.ro, secțiunea Protecția datelor personale.
12.8. Prin participarea la Campanie, Participanții confirmă că au primit informații privind prelucrarea datelor lor cu caracter personal de către Organizator, astfel cum sunt prevăzute în prezentul document.

SECTIUNEA 13. ÎNCETAREA / ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI. FORȚA MAJORĂ

13.1. Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, pentru motive independente de voința sa sau în cazul în care intervin evenimente care ar îngreuna în mod semnificativ derularea în condiții optime a Campaniei.
Organizatorul va informa în cel mai scurt timp publicul cu privire la întreruperea sau suspendarea Campaniei, prin publicarea unei informări pe site-ul Campaniei.
13.2. Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei prevăzute în Regulament, în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră conform legislației în vigoare, precum și în cazul schimbării cadrului legislativ de așa natură încât să afecteze organizarea și desfășurarea Campaniei.
13.3. Forță majoră înseamnă orice eveniment extern care nu poate fi prevăzut, evitat, controlat sau remediat de către Organizator și care are drept consecință imposibilitatea Organizatorului de a-și îndeplini obligațiile asumate prin prezentul Regulament.
13.4. Forța majoră exonerează de orice răspundere pe Organizator, acesta neputând fi ținut răspunzător pentru eventualele prejudicii fizice, materiale și/sau morale create Participanților, Câștigătorilor sau oricăror persoane terțe sau participante în organizarea Campaniei, urmare a intervenției cazului de forță majoră.
13.5. Dacă va invoca forța majoră, Organizatorul va comunica acest aspect Participanților în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră, prin mijloace de comunicare disponibile.

SECTIUNEA 14. SESIZĂRI ȘI LITIGII

14.1. Participanții pot depune sesizări sau reclamații în legătură cu desfășurarea Campaniei prin e-mail la adresa baneasastationfood@gmail.com sau prin intermediul aplicației Shaormeria Băneasa până la data de 19.05.2025. După această dată, nicio sesizare nu va mai fi luată în considerare de către Organizator. Sesizările vor fi soluționate în termen de 30 de zile de la data depunerii acestora și un răspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicată sau la adresa poștală comunicată de către acesta.
14.2. Eventualele sesizări sau reclamații vor cuprinde în mod obligatoriu:
(i) Nume, prenume, domiciliul/reședința sau număr de telefon/adresă de e-mail, precum și alte date pentru identificarea contestatorului;
(ii) Prezentarea motivelor de fapt pe care se întemeiază sesizarea/reclamația.
14.3. Organizatorul nu are nicio obligație de a întreține corespondența cu expeditorii unor sesizări/reclamații care sunt în mod vădit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului repetitiv.
14.4. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți, cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei, se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate în instanțele judecătorești române competente de la sediul Organizatorului.

Tehnoredactat și autentificat la sediul Biroului Individual Notarial ……, într-un exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial și 2 (două) duplicate, din care 1 (un) exemplar va rămâne în arhiva biroului notarial și 1 (un) exemplar a fost eliberat părții.

SEMNĂTURĂ
Gigel PAUNET
Prin administrator
S.C. BĂNEASA STATION FOOD SRL

ce mai aștepți?

Îndrăznește să te bucuri de gustul de neuitat al shaormei noastre!